Varför sover jag inte än?

Publicerad 2010-09-05 02:59:47 i Allmänt,








1. Tog bort mina sängkläder innan jag gick och tänkte att jag fixar det när jag kommer hem för jag skulle ju komma hem tidigt..............Eller? inte. Inte varje dag(natt) man bäddar rent halv tre på natten.


2. Löpte hem från Moa för jag frös så dant. Fast inte om fötterna, älskar mina nasseskor så mycket<33333
Men när jag börjar närma mej mitt hus så hör jag massa röster. Tänker, faaaan Andrés alla jävla kompisar på altanen och jag måste gå förbi. Men tjiii fick jag. Där sitter visserligen André och hans kompisar(våran granne) men också pappa och mamma. Så där blev jag fast i en timme och filosoferade med dem och kom fram till...inget.
Säger inget så har jag inget sagt men för det mesta satt jag och skakade på huvudet. Jösses säger jag bara.






Plus att Moa och jag hyrde Valentines Day. Fattade aldrig poängen med filmen men den hade väl sina ljuspunkter.
Roligast var nog när Taylor ramlar hohohoho




Ääähhh dax att sova för imorgon blir det söndags-pluggis-mys.
Hoppas jag hinner med ett true blood avsnitt. Får inte noooooog av Alexander Skarsgård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela