Robyn bara levererar

Publicerad 2010-09-19 12:07:06 i Allmänt,







Robyn – Robyn [Special Online Edition]
Måste se Robyn live innan jag dör, lätt.










Vaknade av oroliga sms, men skit i det, det jag ville säga med detta var att jag också hade fått ett fint sms.
Sånt gör gör min dag.




Ska berätta om gårdagen också, men jag måste fixa mej. Ska till Charlie och Gunbritt och kolla på deras mysiga stuga. Men Elsas hus. Fan. Jag vill bo på landet. Det är där jag trivs som bäst. Fy.fan.vad.fint.



Kommentarer

Postat av: SOFIE

Publicerad 2010-09-19 19:34:55

sannäääh,

har du the sims 2, det vanliga.

jag har bara massa specialutgåvor, så tänkte bara kolla ifall du har, om jag kan få låna det så jag kan installera de andra :)



och du, jag åkte förbi zinkendams ip igår... det såg väldigt fint ut ... huh.



OCH, en till sak,

ÄLSKAR DIN NYA HÅRFÄRG!

puss bästa sanne :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela