Pluggar tyska

Publicerad 2010-09-06 15:36:37 i Allmänt,





Sitter här med uppknäppta byxor i soffan som en stor seg klump.
Har lägnat halva dagen efter att få knäppa upp byxorna för de är så taighttttta.
Snäll jag var som skippade att knäppa upp dem i skolan så alla fick se min lilla kulmage jag får när jag får magknip.


Påtal om en annan grej. När jag sitter och skriver tyskaglosorna så får jag alltid upp en bild i huvudet när
ordet Bitte Schön kommer upp. Alltså varsågod på tyska.





Vet inte varför jag vill blinka och peka när jag ska säga Bitte Schön. Jävla tix. Typ.


Övertala Mats att låta oss börja tio imorgon. Tacka alla mej i klassen!?!?!?!?!?
Nej det gjorde dem inte.

Vilken leder till Bitte Schön-rörelsen igen. Klassen säger, TACK SANNE!!!
Jag blinkar till alla och pekar, Bitte Schön... och glider därifrån








SNART SKA JAG NER OCH FÄRGA HÅRET IIIIIIIIHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!11111111111111111oneoneone





Fan vad larvig jag är idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela