And who the hell was I?

Publicerad 2010-09-25 14:20:06 i Allmänt,










Åh fyfan vad härligt det är att vakna fem på morgonen av sms och sen veta att jag ska sova fleeera timmar till.
Sen vakna och göra en pang-frukost, olivbröd, ädelost och té.
Ta på sej mammsens gamla islands-tröja och slänga sej i sängen.


Idag ska jag fika på Gusto och snart kan jag nog ordningen på deras låtar de kör där.
Sen ska jag hem och titta på Cougar Town tror jag.
Och ikväll ska jag titta på Mamma Mia med mamma. Hon har inte sett den än, skandaaaal ju.
Sen ska jag läsa bloggar och lyssna på Bon Iver.


Aaa det är allt jag orkar med idag. Seg i hövvet fortfarande efter vinät igår.
Men vad trevligt vi hade igår. När vi inte kunde koppla in datan till tvn så drog vi fram Moas mammas skivor så kvällen bjöd på The Baseballs, 80-tal, Melodifestivalen och Toto. Aaa fyfan det blev ju prima!
Tog tyvärr inga bilder men aa, ni får fantisera om att vi dansar till 99 Luftballons och pratar om djupa saker på Moas balkong medan det blinkar på himlen av åskan.


Fejnt äre








And I told you to be patient
And I told you to be fine
And I told you to be balanced
And I told you to be kind
And in the morning I'll be with you
But it will be a different kind
And I'll be holding all the tickets
And you'll be owning all the fines







Och för all del Lykke Li och Robyn också





So, I don't look back

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela