Lever för helgen

Publicerad 2010-09-10 18:23:46 i Allmänt,








Fy så skönt att bara kasta sej i sängen och smälla av en timme framför the sims.
Mina tvillingar är as coola och är jätte smarta.


Men ändå trivs jag så bra i skolan. Gillar min klass bara mer och mer för varje dag som går.

Höjdpunkterna idag?

Räcker att jag ser Angelika i 3 sekunder så gapskrattar jag med henne. Idag försökte hon smidigt gå imellan borden i matsalen vilket gick sådär. Hon kämpade tappert men sen för ifrån sej ett "Nehh..."

Klein tittar in i klassrummet och säger till Lennart. "Du Sanne och Elsa, det är riktigt bra tjejer det!"
Aaaww Klein!

Skrev en fin presentation om Elsa också. Gillar den starkt!



Ahepp nu kommer angelika och ida, burger king!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela