God Morgon

Publicerad 2010-09-04 12:04:13 i Allmänt,





Vad händerrrrr?
Joo sitter och fejsbokar, fick min första dansk som vän. YES!!! Fast känner han inte men han får va kvar för han är dansk.


Aaa trevlig kväll igår! Det blev shotbrännboll istället och jag tyckte allt att vårat lag vann.
Sen blev det lite irländsk julafton och andra lekar. Jag tror jag har hittat min dolda talang.
Är fan bäst på irländsk julafton, med eller utan alkohol i kroppen!
Sen begav sej alla mot newport men jaa, det var ju inte många som kom in där.
Så efter lite prat med Linus och de andra så drog jag mej hemått med Muse i högtalarna. Gotta löve it.





Ska fan dra mej ett avsnitt true blood nu



och nej jag kan inte svara på sms för mina gratissms är slut, ska fylla på det snart.....om en stund....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela