Första samhälls-ettan-bilderna

Publicerad 2010-09-16 22:38:00 i Allmänt,






Somnade till för en stund sen men inte kan jag gå och sova innan jag har bloggat!
Det var hårt att gå till fyra när caféterian va stängd........Men det gick!


Bjuder på fina bilder när mattelektionen blev lite för tråkig



Tänk att detta är den första bilden jag har tagit i Kungshöga.
Helt klart värd bild.




Elsa ville först inte va med på kort utan låtsas va duktig i matte men........





Fick menah' tillslut!!





Fick menah' som faaaan!



Medan vi härjade fick vi blickeN av Becca....







Ahepp, verkar som helgen blev skit och pannkaka med allt. Inga nollningsfester. Alls.
Vid sånna tillfällen önskade jag att jag kunde säga "Ähh kan gå till krogen istället för jag är 18".
Fast. Det är jag ju inte.




Blir nog party i mitt rum/balkong med mitt vin istället då



haaaj haaaj



Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-09-17 10:03:11

är alla välkomna på din balkongfäääst? :D

Postat av: Elsa

Publicerad 2010-09-28 20:21:33

Awsome!! jag är så fucking snygg och bra i matte ;) hahaha vilka lögner + att det ser ut som om jag har 2 par ögonbryn! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela