Can't stop now

Publicerad 2010-09-02 16:31:47 i Allmänt,







Börjar dagen med idrott i blöta skogen. Kallt och jag hade floder i skorna.
Men vattnet stoppade inte mitt lag med att fuska. Skönt att dem är som mej!
Sen i skolan började det gå rykten om att vi skulle sluta halv två istället för fyra.
När vi alla är påväg hem kommer stackars Lennart som har stressat från Kolmården för att ha oss.

"Aha har halva klassen redan gått? Då skiter vi väl i det då...."


Glädjeskutt!


Ska snabbt hoppa in i duschen(som jag har längtat efter hela dagen) och sedan trippa ner till
Marc och Ellas lägenhet för att vara hund- och kattvakt!
Tar nog med mej datan så jag kan kolla på True Blood också....
Har inte direkt några läxor att göra för jag gör allt direkt efter skolan. Säg att jag är duktig.



Fan måste ringa frisörtid också innan jag går.

Haaaaj haaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela