ååååååhh

Publicerad 2010-09-21 22:28:57 i Allmänt,






Har no-prov imorgon och så fort jag har börjat läsa i no-boken så vill jag äta choklad, spela the sims, kolla på Tyra Banks show eller något annat hysteriskt roligt.
Läste t.o.m högt för mej själv från boken för att komma in irä' men det gick sådär det också.
Tyson skulle va min lyssnare men han ville istället rulla sej på golvet och se söt ut.
Han verkar inte tycka att universum är så intressant.



Jajaaa känns endå som det Sven har babblat om på lektionerna har satt sej i lill-hjärnan så vi får hoppas på ett G.





Ska läsa lite i boken nu (eller inte, kommer lägga ifrån mej den och drömma om typ...Matt Bellamy)
Imorgon sovmorgon till 10. Gotta love onsdagar, 10.00-14.00.
Plus fika på Gusto, yeaaaaahhh


Just det. Är sjukt pepp på att vara med i elevrådet + bland "de lite högre".
Kommer jag trivas? Linus sa, om du gillar att prata. Ohja jag kommer att trivas.



Vill ni se en rolig bild? Klart ni vill.




Elsa härjar, Emma försöker locka med ett leende men jag bara dissaR och tänker "aahh ta mej härifrån".
HeehHEHEhEHHEhEhhehehEHEHhe lite smårolig bild tycker jaaa!




Sådär, ett blogginlägg om ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela