Young Love

Publicerad 2010-10-17 13:17:02 i Allmänt,








Först. Ni måste se Himlen är oskyldigt blå. Jag gillar den starkt.
Men det finaste av allt i slutet då de möts, och basen kommer. Jag tänker, faen känner igen låten.
Och så börjar Moto Boy sjunga Young Love. Gaaaaahhh vad fint slut!
Alla borde lyssna på Moto Boy, fan vi har ändå riktigt bra artister från Sverige.

Sen trippade vi förbi Hermans källare och hängde där. Oså blev vi trötta och åkte hem och sussade.


Öppet Hus gick ju bra. Jeopardyn var lyckad. Tråkigt att jag inte hann kolla runt mer på skolan utan löpa runt istället. Riktigt fräna dansare i modevisningen!
FN-rollspelet treorna höll i var riktigt kul att se på också. Börjar nog bli lite småpepp på FN-rollspel ändå.
Fast ser lika mycket fram emot att klä ut mej hehehe.... Antingen indier eller kines!








Såg på blogg.se en frän tjej http://ebbasfoton.blogg.se/index.html




Hur fint sovrum? Hur fint att ha en uggla ritad på taket?
Vill också ösa mitt rum med foton.

Sen måste jag erkänna att Kents bild på sitt album är så jävla snyggt.










Idag ska jag kleta röd inpacking i håret, ta ansiktsmask och tända luktljus och va sådär en girlygirl hela dagen.
UNDERBART att vara ledig imorgon!

Tar mä´mej datan till duschen och lyssnar på Moto Boy


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela