You cut out all the noise

Publicerad 2010-10-11 22:23:22 i Allmänt,





Så.jävla.kallt.imorse.


Villa vända direkt jag gick ut. Plus att jag sov skit dåligt inatt och tittade hellre på flygplan som åkte förbi fönstret.
Skönt att Elsa är tillbaka som vanligt utan tysk också. Men fyyy skoldagen var jobbig idag.

Men duktig har jag varit. Sammanfattat allt till samhällsprovet så nu är det bara att läsa på lite till och hålla tummarna. Sen på kvällen peppade mamma för Paradie Hotel. Japp, ni hörde(läste).
"Byt till sexan då. Måste se han från Gotland. Är de han? Eller? Sanne, är det han????"
Tydligen så är våra bekanta från Gotland kompis med Emanuel, han som älskar sitt långa hår. Coolt tiiiep.


Nu ska jag lyssna på Annie Hall♥(Underbara Oskar Linnros) och sen sova och njuta med lite sovmorgon.


Peppa för styrelsemöte och FN-Rollspelsinfo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela