Vill och vill inte

Publicerad 2010-10-19 21:36:59 i Allmänt,








Vill åka till till Gotland. Helst på höstlovet.
Vill träffa de gamla klasstjejerna mer.
Vill spendera mer timmar på spotify för att hitta mer bra låtar.
Vill ta mer höstpromenader.
Vill hälsa på Blåklint och se om det har förändrats.
Vill att jag fortfarande kommer ha fritid ju mer skoltiden går.
Vill fortfarande jobba med djur när jag blir "stor".
Vill sitta i timmar i mitt rum och lyssna på "pappa-musik".
Vill sitta en varm sommarkväll på någons altan och lyssna bra gammal musik.
Vill åka och se artister och grupper live.
Vill att Muse ska överraska och komma till Sverige.
Vill göra något åt de osäkra människorna omkring mej och vara till hjälp.
Vill att de osäkra människorna som blir jobbiga och trycker ner andra ska dra åt helvete.





Ahaaaaaaa lite depp vare här jaa. Eller näfan inte depp egentligen, bara gnäll.
Men seriöst det jobbigaste är när osäkra går upp till den osäkraste nivån och måste kläcka ur sej var 5 sekund då vi andra förväntas säga "neej så är inte du" eller roar sej med att trycka ner andra medan de äts upp innifrån av sej själva. Varför ska alla ha sån jävla press på sej själva och inte bara kan slappna av lite?




Aaa nu gick det över till arg-inlägg. Fast det var länge sen jag blev deep och skrev av mej lite. Det behövs nu.





Men jag är så jävla glad att jag kan slappna av och har fanimej knappt nån press på mej själv. Baah låter mej själv få leva även fast jag vill gnälla över saker som läxor och skit men det är inte hela världen.
Jag låter mej själv va depp när jag vill vara det. Jag blir sur över att vara ett poäng från VG men det är inte heller hela världen.

Aaaae för mycket deeptalk nu. Men ibland får man va deep och ibland får man faktiskt ge sej själv en klapp på axeln och choklad som belöning.





Ska göra mej reda för sängen imorgon och sova till halv nio imorgon. GÖÖÖÖÖTTTT!!!!1111


Hej höpp

Kommentarer

Postat av: Elsa

Publicerad 2010-10-20 15:20:18

Sanne jag är besviken på dig! Du glömde VILL TRÄFFA KLASSISARNA SPEC. ELSA FÖR HON ÄR BÄST! Haha Tack för kakorna! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela