Toxic

Publicerad 2010-10-31 18:21:17 i Allmänt,







Som ny efter lång dusch, ansiktsmask och insmörjning. Så här sitter jag med mina ullaredmorgantrosor och Muse-tröjan och mystrumpor från Ullared.

Wow vet ni vad jag såg precis? Grannarna till oss(eller jaa de ända grannarna än Lidl) har en pumpa utanför som lyser as mysigt. Nu vill jag också ha en pumpa utanför vårat hus. Fast sist vi gjorde det smälte pumpan och dagen efter låg en pumpaspya utanför huset.



Nu ska jag dricka samarin så ont i magontet försvinner och kamma Tyson.


Imorgon ska jag hitta as najsiga saker till halloweenfesten på lördaaag




Och ni måste lyssna på hannapees coverlista Covers i klass!
Den kommer spelas hela hösten utan tvekan.

Angus & Julia Stone – You're the One That I Want Så fin cover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela