Torsdag asshole day

Publicerad 2010-10-14 18:54:08 i Allmänt,







Börjar dagen med världens morgon-skit-humör. Ligger kvar för länge i sängen.

Kommer på att jag kanske ska duscha om jag inte vill gå runt i flötigt hår en hel dag för sent så jag får stressa hela morgonen.

Spenderar morgonen med att göra Jeopardyfrågor, förjävla tråkigt. Dock ska jag ta hand om suddgrejen till tavlan på öppethus-dagen. Känner mej hedrad!
Blev mycket mer intresserad av vad NV:arna ska göra, dom ska ha gissa bajset! Varför får inte vi göra sånna roliga saker??


Och sista lektionen ville jag lägga mej ner på golvet i fosterställning och sova.
Slå upp ord en hel lektion pallade jag helt enkelt inte med, utan tjatade om varm choklad.


Men varm choklad fick jag tillslut när jag kom hem och njöööööööööööööööööt.

Plus att mitt skit internet ska hoppa ur var tionde minut. Varför ska mitt rum ha dålig täckning?








DÄRJA, ett helt klagoinlägg! Läs med nöje!



P.S börjat lyssna på min gamla mys-lista. Vilka fina godingar jag har samlat ihop.
Bland de finaste akustiska låtarna Katy Perry – Thinking Of You (Acoustic Version)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela