Som ett djur, en lycklig lemur, trippar jag med lätta steg!

Publicerad 2010-10-15 17:39:47 i Allmänt,




Fulkultur – Fuldans







Så här ligger jag som en jättebebis i sängen och väntar på att bli matad.
Mmmm ikväll ska vi äta kotletter!


Bror min lyssnar på dåliga remixlåtar som jag tvingas lyssna på.
Han peppar för utekväll medan jag peppar för Idol-kväll hos Angelika. Gööör mysigt!
Måste ju va på topp imorgon för öppen hus. Jippi....




Vet ni? Vi fick fika av Lennart idag. Vad han är bra!
Nej, jag har inget mer att säga om skoldagen. Fika är ju viktigast. Typ.






WOW ett moln åker förbi fönstret och ser ut som ett hjärta, Åh vad fint!
Är det ett tecken...? Åhh vill också va kär som alla andra(överdriver liiite)









HAAJ HAAAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela