Och jag vill ha mer

Publicerad 2010-10-18 00:13:13 i Allmänt,








Blev en promenix med Moa genom stan och tillbaka. Guuhhd vad friskt och skönt det var. Borde promenera oftare.
Sen hem och äta donkenmat, as bra efter lång promenad.....
Men gott vare!


Sen satte sej hela familjen framför Indiana Jones. Fast André somnade direkt skavfötters bredvid mej i soffan. Kul att vi blir som 6-åringar båda två när vi hamnar skavfötters i soffan.
Till och med Tyson var med i familjemyset en stund tills han var tvungen att kolla efter varenda ljud som lät i huset.
Aaaa de va mysigt med familjemys!




Nu har jag spenderat en timme på Bejeweled. Mina andra favvis-gratisspel har jag kört för mycket så jag får inte spela dem längre. Faaaaeeen!


Aaaee sussar sött nu och planerar att sova till elva, godnatt



Ser nästan fram emot snö. Faktiskt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela