Men inga tårar på min kind

Publicerad 2010-10-13 20:45:52 i Allmänt,









Gjort det som har oroat min lillhjärna en lång tid. Samhällsprovet. Hoppas på ett VG men Martin är säkert så petig med allt så de blir väl ett G. Annars fick vi reda på att vi ska hålla i ett Jeopardy på öppethus-dagen. Jätte kul.
Aaaaaaaaaaeee vill ha helg igen. Inte ens mina fina sovmorgonar hjälper tröttheten, vill sova till tolv!
Det roliga med skoldagen är vägen dit, då jag kan smygsjunga till Oskar Linnros som sjunger i mina öronen. Aaao, skulle va gött att ta en morgonpromenad och gå tillbaka igen och somna om.




Nahepp vad har jag annars gjort efter skolan då? Ute och gick med Tyson, plugga och INTE satt vid tv:n, duktigt Sanne! Och nu sitter jag här och läser om kalla fötter. Får så djävulska kalla fötter framåt sensommaren och bosätter mej i tofflor nästan dygnet runt.
Hepp, hittade inget "botemedel" mot det. Eller joo, träna. Heheheheehe har kalla fötter istället.





Oså vill jag shoppa mera höstkläder. Weeeyy ska till Ullared snart med mammsen!
Och fler ringar vill jag ha. Vad fint det skulle va att ha dessa ringar.







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela