Kvällsunderhållning

Publicerad 2010-10-31 23:05:51 i Allmänt,






Sådärja, kollat på Indiana Jones. Lite småledsen att det var sista filmen. Dom är ju så bra!
Dock blev allt så invecklat när det handlade om utomjordingar. Satt istället och grupplade över om det verkligen skulle kunna finnas utomjordingar. Hatar att grubbla om saker när man inte kommer fram till något, alltså typ alla frågor om rymden.



Och nu underhåller jag mej med anden! Alltså inte en anka, utan en ande i glaset, fast på internet.

Klicka här, han kommer på vem jag tänker på hela tiden!


Trodde inte Matt skulle vara med men titta bah, anden läste av mej direkt!




Aaa detta ska jag leka med en stund till sen sussa

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-11-03 11:59:24

vafan sanne,

måste du länka till sånna där läskiga andar som skrämmer skiten ur en när de sätte 9 av 10 av vad man tänker på.

nu blev jag lite rädd bara för det :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela