1000 inlägg

Publicerad 2010-10-09 00:00:12 i Allmänt,





Kan ni tänka er att jag har skrivit 1000 inlägg med det här?
Jisses vad mycket skit jag har skrivit genom åren.




Kunde ha spenderat denna fredag i en randomfest i Mantorp med gRaPpArNa gRuS men sket irä' för allt blir ju lite roligare men åtminstonde en av tjejkompizarna med sej. Tittade på Idol och Skavlan med mamma och pappa istället, trivs ju lika bra här hemma än på en fest. Vad fin han är Olle. Min Olle.


Lite fredagslyx blev det ju också. Fick med mej två ringar från stan(iiiihh!!!) och sen satt vi på Gusto i ett par timmar, Angelika Moa och jag. Angelika har ju varit en modig brud som har snaggat av en liten kallufs på sidan, eller aa sidecut som trendiga människor säger. Fan så fränt på en frän tjej!


Skolan då? Joo skönt att oftast så går fredagen snabbt för Lennart lättar upp stämningen.
Dagens var när två killar(nämner inga namn...) kommer ut från en toalett när vi går förbi. Kändes lite mystiskt må jag säga....




Har inte ens skrivit om onsdagen ju. Måste få med allt nu på 1000:de inlägget.
I onsdags åt jag, Angelika, Moa och Sofie en fin middag på Mandarin. Vad fejnt det satt!
Så kom pappsen dit också för att hämta mat och hallojade oss och mina soeta kompisar sa grattis på födelsedagen till pappsen min.









AAAAAEEE orkar inte skriva mer. Ska kolla på Avatar ett år senare än alla andra.
Sen ska jag låta Oskar Linnros sköta tänkandet.
Så jävla trött på vissa folk. Eller mer less, på att dem inte ser det själva.
Skööööööööön T det skulle va att bara säga det till er, fast man får ju inte alltid som man vill.



Avsluta med en soet bild på meij elle?

Aaao okejrå


Eller nej. Vi kör flera bilder på mej men olika utseenden!












Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-10-10 01:16:57

förlåt, men jag måste säga det igen.

FIN TJEJ DÄR SANNE!



och ibland får man säga till folk som inte ser sig själva ;)

Postat av: Sofie igen

Publicerad 2010-10-10 01:17:43

btw,

nu är jag också fast på hands all over albumet bara för det... :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela