Pyssel

Publicerad 2010-11-13 15:17:07 i Allmänt,




Fick allt min pizza med skjuts. När inte André vill så hoppar hans kompisar in som skjutsare, man tackar Lindell (och tack Shalom så jag fick gå före kön och få pizza tidigare)


Vaknade åtta idag. Skandaaaal! På grund av min igenomtäppta näsa, så det blev att gå upp gööör tidigt.
Sedanhar jag pysslat med mej själv. Övar på att göra fina linjer med eyelinern, ena ögat blir as fult och det andra snyggt. Sedan ätit cheesecake med mami, papi, mommo och moffa. Kammade Tyson så han blev fin.
Packat till sleepoverN och trixat med massa foton till mitt rum.
Vill ni seeeeeeeeeee????







Tagit lite citat från LeLove.









Men nu måste jag hetsäta sen trippa ner till lägenheten och gå promenix med Leika i...det...fina...vädret....
Sen kommer nog Herr Andreas och Fru Moa på besök också!

Kommentarer

Postat av: Sofie Johansson

Publicerad 2010-11-13 18:49:11

älskar live, dream, love texten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela