Ny datamaskiiiiin

Publicerad 2010-11-16 21:16:30 i Allmänt,







Har plippat lite på min fina skoldator, så nu har jag Firefox och Spotify. Då ska jag nog klara mej. Fan måste också ladda ner nya msn som alla säger är dåligt....ovärt....
Bland det värsta jag vet är dumma frågor, riktigt dumma frågor. Ännu värre när jag är jävligt trött på det också.
Jaaa jag syftar på när vi skulle starta datorerna för första gången. (skrev om gången 5 gånger, är lite ovan med detta tangentbord...)


På fem sekunder blir alla som små barn på julafton med datakartongerna framför sej.
Och när Martin lugnt säger antingen tryck inte på det eller vänta innan alla är klara så var det alltid någon som inte gjorde det. Aaaahhh (ett nöjt aahh inte ett argt-jävla-fan-aah) det var som att komma tillbaka till femmans klass.





Men tillslut var ju allt klart och alla datorerna va funkis.
Det har väl alla också förmodligen sagt nu men vi har ju cam på våran data, ruuuligt!
En annan rolig grej är att mitt dataskydd jag köpte som var för litet är till användning nu, värt!







Aaaee duschen nu hejs

Cambild? Jaaafan


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela