Jag älskar min musiksmaaaak

Publicerad 2010-11-02 14:22:16 i Allmänt,






Ibland vill jag fan ge mej själv en megakram och säga "FAAEEN Sanne dom här låtarna du hittade är ju klockrena!"
Jag vill tacka spotify, min pappa, Marc, Hanapee och julia som inspirerar mig till fina höstlåtar.


Jaha. Har än så länge bara fått på mej kläder och dammsugit övervåningen.
Kom på att jag har en till grej att göra i min To Do lista. Jag skulle tydligen laga maten idag.
Jag är semst på att laga mat..... Men jag ska försöka göra chili con carne och as god sallad.
Mmmmmm vattnas i munnen!

Nej nu måste jag kolla om jag har all mat hemma.


Och jag ska laga mat till dessa fina höstlåtar. Lyssna på dem annars får ni stryk....

Angus & Julia Stone – Paper Aeroplane
Angus & Julia Stone – You're the One That I Want

Både hans och hennes röst assåååå. Gööör fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela