Hoppar och trampar på ditt hjärta

Publicerad 2010-11-10 22:08:43 i Allmänt,







För det första.
Tro det eller ej, jag fick VG på matteprovet! Yessssssssss!!!!!
Och historiaprovet var inte så jävulskt svårt som jag trodde så det gick nog bra det med.
Efter skuuulan trippade jag och Angelika ner till Gusto och satte oss med läxböckerna (och självklart fika).
Ni måste prova chailatte, göööör gött vettö! (Ni kanske redan provat det, bara jag som är efter kanske)
Sen kom också Moa myste med oss.



Kom hem, försökte plugga naturkunskap, kände näääe nu kan jag nog fan det.
Gjorde nudlar. Det roliga var att jag ville ha "festmat" bara för att jag fick VG, de andra åt pizza men jag ville inte ha än när jag satt på Gusto = fick göra nudlar när jag kom hem. Festmat vare jaaa'.


Har också fått mina Orieflameprodukter så om en månad kommer min hud va som en barnrumpa!
Rolig grej när vi skulle beställa saker. Man var tvungen att vara 18 år och det trodde att jag var 18. Där ser man!





Nu drömmer jag om Maria Nilsdotters smycken. Om jag skulle ha valt guldsmed och blivit känd för mina smycken skulle de nog fan se ut såhär. Så.jävla.underbart.fint!







Fjäderringen kostar 9700:-


.................. Nån som har lust att betala?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela