häj

Publicerad 2010-11-22 21:28:52 i Allmänt,







Min eftermiddag och kväll har bestått av att jag har kukilurat på min idrottsuppgift. Inser nu att denna uppgift kommer bli lång....Föööör lång om det ska vara bilder överallt.
Så nu har min röv träsmak och ryggen värker gött av köksstolen.


Och i skolan har vi börjar på riktigt med FN-rollspelet. Jag ser fram emot det men inte själva skriverierna.
Jeeeezzz vart ska man börja?
Är inte så jätte rädd för att prata, det jag är rädd för är att det vi har skrivit ska vara skit.
Plus att jag har varken en kjol, kavaj eller skjorta. Jippi.
Tur att Elsa gör mej lite lugnare för det här.
Dett kommer att gå bra!





Näääe ska nog så småning om krypa upp till sängen, är galet trött.
Ska vara på topp imorgon för då blir det julklappshandling och kanske ett par fina skor får komma hem till mej.
Vad köper man till sina bröder? Säg inte parfym nu, nog det tråkigaste. Kom på nått kreativt åt mej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela