Fantasi är viktigare än kunskap

Publicerad 2010-11-24 22:08:16 i Allmänt,








Vad skönt det var med en varm dusch. I mitt rum verkar det inte komma nån värme till...
Och här ligger jag i sängen med Muses live dvd. Idag fick jag Muse-abstinens och när jag får det blir jag som nykär i alla låtar igen. När jag var så nära på att se dem.






Har inte heller orkat plugga idag. Eller aa, pytte lite Idrottsppgiften tog hela veckans ork.
När Elsa ringde mej förut.
Vad gör du då?
Jaaoo pluggar svenskan....framför tvn....hehe..


Det finns dagar då jag tänker, wiii mina gymnasieår kommer va ruuuligt.
Men fan, när det gäller läxor, inlämningar, prov m.m då tänker jag hur ska jag pallaaaaaa.



Nej nu lät jag överdrivet deppad. Så farligt är det ändå inte. Det rullar ju ändåååå.




Känner för att sova nu. Känner ju egentligen för att sova hela tiden nu för tiden. Sov-väder.
Matt ska jag somna till nu.

Men peppa skridskor med klassen imorgon!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-11-25 17:44:17

fan sanne, varu tvungen att visa biljetterna :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela