Tjaaa sexton bast kommer här

Publicerad 2010-05-26 19:28:51 i Allmänt,





Vaknade. Mamma: Heeeiiijjj grattis på födelsedageeen.
Jag tänker: Aaaee men jag vill sova mer asså... tar det där sen



Inte så pepp på min födelsedag... njaaaa...







Drooog till Moa för att fixa till skojjfotot. Extreme makeover så var jag världens elit byggare/målare!
Fast liten smula av supermario, blå och röd...
Nääää men jag tyckte vi vart as bra klädda och tog det seriöst!
Ellen och Sannas sumobrottar-uppblåsbara-dräkter va nog dagens!



Efter fotograferingen så tappade jag livslusten.
Spanska nationella som gick skit.
Gjorde en god hallonpaj som tröstade mej lite.
Hemkundskapsprovet gick ju jallafall bra med lite fusk. Sen säger hon att jag kanske inte får MVG. Jag ska ha det!
Efter det gick jag och yra i mediateket om jag skulle göra läxan där med Oscar men aa fast nae, palla inte.
Fastnade vid facebook och skrev tack till alla gratulationer (dagens höjdpunkt!)



Släpade mej hem och fick öppna lite presenter. Fick den fina jeansjackan, fin handduk och en nice linne.
Och pengar med. Kunde inte bli mer nöjd för jag önskade mej verkligen inget mer än Muse.
Usch det är nog därför jag har varit så depp idag med. Kan inte släppa det riktigt.
Men det kommer fler gånger. Det gör det.









Gött körningslektionen är bokad också. I sommar blir det pappsen och jag!






Har fortfarande inte börjat med läxan. Skitär i't!
Gör den imorgon. Skiter i allt, de är min födelsedag, jag gör vad jag vill!










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela