ruuulig mondaayy

Publicerad 2010-05-03 22:03:28 i Allmänt,





Angelika och jag hade allt sköjj på no:n!
För att få ett gott skratt på morgonkvisten så strök vi svarta hål till det bruna hålet.
Tror ändå Peter uppskattade det sen när han såg det.
Sen när vi bytte om till idrotten så blev jag kille/hipphoppare, hahaha ååhhh de va roligt!
Aaa efter spring i Haga för att försöka hitta kontroller så fick Jerry en utskällning av mej för han säger ingenting och tror vi kan det mesta fast vi aldrig har orienterat med kompass.


Efter skolan blev jag tvingad att handla på lidl.... fast det lönade sej för jag fick köpa nutella som jag har tjatat om hela dagen. Ätit snart halva burken till True Blood. Mmmm det diggar min mage! (bortser att jag känner mej som en en klump av min mätthet, men det var de värt)






Idag fick jag flashback av den här låten NOSTALGI MMMBop!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela