RIVÄR SIDEEE MÖTHA FÖCKAAA

Publicerad 2010-05-18 22:19:22 i Allmänt,





Älskar att ösa min partylista när jag pluggar!



Favvisarna just nu azzzzå


Manfred Mann – Blinded By The Light (Radio Cut) Såå somrig, sån låt jag bara vill tönt-hoppa igenom låten


Sidney Samson – Riverside - Radio Mix Här blir jag hipphoppare. Den är stämplad som Valborg-låten också.
Ös hos Angelika med Johan och sen drog vi på den hos Magnus med, löööve it


Stromae – Alors On Danse - Radio Edit Och den här låten, varför gör trumpeten mej pepp till att dansa? Och hans mystiska röst när han säger Alors On Danse *trumpet*  , skönt gung i låten helt enkelt!

David Guetta – Missing You (Featuring Novel) Här mimar jag "Now you're fucked up for the last time" och ser fierce ut, sen öser jag igenom låten

Madonna – Revolver - Madonna vs. David Guetta One Love Remix feat. Lil Wayne Gaaah får inte nog av den här heller. Klassfesten! Älskar att jag tog med den där! 0:13 är jag fast i låten. David Guetta


Kelis – Acapella Speciell låt. Speciell ryyyyttthhhmm. Gillarn helt enkelt.







Aaa då vet ni hur jag pluggar. Skriker till låtar medan jag stryker under viktiga ord i texter om länder.

Tack Angelika som fick mej till plugg-sidan igen. Hade ju trots allt nästan glönt bort hur man pluggade, jösses!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela