Ni kommer hitta oss i hamnen för allt vi har gjort

Publicerad 2010-05-24 20:24:37 i Allmänt,







Åt pappas goda isterband och sen la jag mej i soffan skavfötters (säger man så?) med André.

Jag bytte till kanal till Vänner

André: Nääe byt...
Jag: Du kommer ju ändå somna när som helst?
André: Nää...*mummel*




Knappt fem minuter senare sov både André och pappa och bara jag kollade på Vänner.
Ville också somna med dom men istället fick ångesten för engelskaprovet mej att hålla mej vaken.....





Har jag börjat plugga till provet då?
Näe.

Gjort nån landanalys klart då?
Näe.



Ska inte ååmaa mej för läxor nu, ska ta tag... i nått....










AAAHHHHH FÖRSTA BORRNINGEN FÖR MEJ IMORGON!!! STACKARS TAND :(:(:(:(

Meeen får ju sovmorgon? Igen. Aaa jag är nöjd!





Nu kom Tyson och tuggar på mitt armband, ska busa med han och sen engelska, lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela