Lite bilder

Publicerad 2010-05-30 17:13:16 i Allmänt,




Här får ni lite bilder från fotografiet




min ölkagge<3




De klockrenasteeee!



Fina bilder från orienteringen (varför vill man skriva orientalisk när man skriver orientering?)


Vad jag trivdes här bland fin skog och tyst o ensamt!




Ännu gladare blev man när man springer mot en sånhäääär






Jahöpp, kom precis hem fårn linköping så jag har hittat lite grejer.
Dock inga skor till avslutningen. Fan. Men jag tog tjuren i hornen och köpte solbrillor!
Nu är har jag äntligen klänningarna klara, skorna får jag fundera på lite...




Fan vilka frääna klänningar jag har skaffat mä'




Nu ska jag koka makaroner, hejs svejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela