Kommer nog aldrig bli trött på den här låten

Publicerad 2010-05-10 21:54:54 i Allmänt,











Favvis-radio-låt för några år sen när jag var en cool tjej




(Tindra är världens gulligaste unge)
Typ såhär cool tror jag. Kommer ihåg det där linnet med Jimi Hendrix på
och trodde jag var värsta rocktjejen då.

Aaa rocktjejen....


Sådär såg håret också ut efter saltvatten, vind och massa sol.
Jag hatade grovt krussidullerna på sidorna av luggen!
På tal om hår funderar jag seriöst på att låta Moa klippa av en rehjäl bit.







Nu är jag klar med analyseeeeen!
Bestämde innan att jag skulle göra den på G-nivå bara för att jag är lat men likafan så blev den lång ändå.



Oveeeer and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela