I'm still run this thing like a dancehall queen

Publicerad 2010-05-08 13:18:02 i Allmänt,








Blev bästa kompis med spanjorskan André på tio minuter förut.
Fått höra lite hur det är i klassen och även fast det är sjukt så är jag tvärsäker på att jag vill bo hos Andrea, även fast vi prata totalt i 20 minuter?





Bilder på skogsjön nurå





En matglad Angelika

En matglad Moa

Och två matglada tjejer

Sötingarna Nils och Isabelle

 

Årets första gång vi spelade kubb!

 

Dans på bryggan!

Avslutar med den här fina bilden

 

 

 

 

 

 

 

 

NU ska jag bara locka håret lite sen är jag klar.

 

Patricia är så jävla vacker och André är så jävla stilig. Bara skitvärdet som jag stör mej på.

 

 

 

 

Ajja hejs svejs på er

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela