I got to believe it

Publicerad 2010-05-11 19:10:22 i Allmänt,





sööööft låt ändå Gnarls Barkley – Going On





Blir nog ändå inte skola imorgon. Halsen är förjävlig.
En halvtimmes prat med Moa och så är min röst slut och min hals är on fireeeee
Eller hela kroppen gör fan ont. Blä



Missar spanska nationella... Jaajaa jag har tid med det andra dagar. Eller?
Men gött för mej som får va sliten en dag till.



Philip blev rädd för mej när jag kom till skolan med mjukisar, osminkad och slarvig bulle.
"Heej Sanne....ojj....osminkad..."


Själv tycker jag att jag är fierce som vågade gå in till mediateket så sårbar, vem vill se snygg ut när man är sjuk och trött på skollivet?








Har en litet panikfall men de löser seeej och försvinner när jag är i Spanien!




Nu hungrar jag ihjäl och ska äta lass med purjolökssoppa <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela