Första Maj

Publicerad 2010-05-01 14:04:29 i Allmänt,





Ska försöka dra igenom hela kvällen nu. Andas in, andas ut...

Okej.


Fix hos Moa och hon fixade håret klockrent som vanligt, löööve it and lööve her!
Sedan lite mer fix, pepp och titta på musikkåren hos Angelikas crib. Gillade Johans lapp "scouterna vi älskar er!"
Plus att en av dom tog kort på den fina lappen när vi stod där på balkongen.
När vi hade fått i oss en halv (dyr!) pizza så trippade vi mot Magnus crib.


Där blev det väldigt mycket dans och ännu mer mueve la colita, gillar mest att Magnus hängde på!
Sedan åkte Moa och jag till Albin men där stannade vi i cirka en timme för det var inte så jätte ös där.
Men hur kul som helst att träffa alla saknade mörtar där måste jag säga!




Lite roliga samtal från Herman fick vi allt så vi burnade tillbaka till Mjöllat igen.
Hos Angelika blev det deep talk och mys med Ida, Angelika och Moa. Kvällen kunde inte ha slutats bättre faktiskt.
Efter lite Toto, Idas favvismusik när hon va liten och John Mayer så trippade vi hem och mötte Andy, eller näää vi säger Andreas. Och jaa den hemvägen var inte dum den heller. Mötte alla möjliga roliga mörtar!
Och massa historier av Andreas, hahaha ååhh så kul! "Jag räddade 96:erna för jag sa hej till dom, borde få pris!"





Aaa lite kort och gott så såg väl valborgskvällen ut såhär.
Vi hann med att va lite överallt + träffa många bra personer så jag tycker de va riktigt jävla kul helt enkelt!




Ni är riktigt bra






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela