Fan vad jag jobbar o har määäj

Publicerad 2010-05-20 21:35:57 i Allmänt,








Kollat på Sveriges Fulaste Hem. Japp. Då har jag gjort allt jag ska göra ikväll.


Tycker jag har varit duktig ändå idag. Skrev som fan om Nya Zeeland i en timme.
Den timmen gjorde jag så mycket som jag vanligtvis gör på en... vecka.

Aaa efter ha suttit som en potatissäck i soffan så pallrade jag mej upp på dusch, SKÖNT!
Sen tog jag med mää' kissemissen ut i trädgården och kamma han. Daaamn vad han hårar! (hårar, inte horar)
Det var riktigt bra för både Tyson och mej som fick frisk luft.
Gud så skönt det är ute!!!





Nu ska jag nog gå en runda med Tyson igen. Vad vi har gjort saker tillsammans nu när jag har varit sjuk!
Min älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela