Dancehall Queen

Publicerad 2010-05-04 21:23:48 i Allmänt,






Startar upp Spotify och de väller in massa Robyn. Hon är lite min favvis nu!



Dancehall Queen

Fembot

None Of Dem



Lysna påroooom!







Annars då?


Jooo en av dom lektionerna jag skrattar som mest är på dansen. Asså Sofie, fan va du är underbar!
Dagens: Sofie skojjar om att hon inte ser något av luvan när det regnar och börjar åka slalom, och sen kör hon verkligen ner i diket och ramlar.


HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA!



Aaaa heliga makaroner, så jävla kul det såg ut!





Jallafall, idag fick vi lära oss foxtrot och Sofie, Sanna och jag måste fan ha ett sjätte sinne med dansrytm.
Sen avslutade vi deep talk med Jerry om gymnasium.... och dans med lena willim.
Hallå klassen, faan vad vi dansade när vi va små? Vi måste ha varit värsta eliterna på den tiden!






Plugga till no nationella? Nej för fan, jag är livsnjutare.
Läste tråkiga Anne Frank efter en färd i regnet. Somnade i soffan blöt och ledsen med boken framför mej.
Drömde jätte fina drömmar!
Ni klassistjejer gör mina drömmar ännu roligare.









Ajuste, söker en polare som vill till Stockholm och kolla Muse också....
Bror min svek mej.... VARFÖR ska han skaffa jobb några veckor innan jag vill dit?
VARFÖR har han massa jobb i sommar?
SÅ FÖLJ MED MEJ! SKITER OM NI INTE GILLAR DOM, BARA NI HAR PENGAR I FICKAN TILL ATT ÅKA DIT!



'


De är ju det här jag ska se liksssssom, det är där jag ska stå!

Kommentarer

Postat av: Angelika

Publicerad 2010-05-04 22:36:29

Jag vill!! Jag vill :O:D

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-05-05 21:40:21

MUSEEEEEEEEEEE! (L)

hänger lugnt på! :D



haha, sanne! du är underbar du med!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela