you bring me to an early end

Publicerad 2010-03-17 20:43:15 i Allmänt,







Blev bara spanska idag. Anna har världens sötaste bebis och Elisa är som vanligt lika snäll o goo
Spanskaresan ser genast mycket bättre ut!
Sen fick vi sluta halv tolv, galet skönt



Trippade hem igen med min skinnjacka (japp ni hörde, idag körde jag på våga-vägra-vinter)
och tog fram glass och satte mej framför Scrubs.
Det sköna med Scrubs att jag kan låta mej somna när jag vill utan att missa nått, för jag har sett alla avsnitten.
Somnade där i soffan ett långt tag, sen fick jag nog och gick upp till min säng och somnade med Bon Iver.



Vaknade som en livsnjutare och nu är jag lika trött igen.
Sova är det finaste som finns!

Har jag nämnt att jag drömde om att Nellie och jag skulle hoppa fallskärm? Att vi bara bestämde det bara sådär och våra pappor (uffe&uffe höhö) blev riktigt peppa!








Har gjort en deal att sova innan tio ikväll så funderar på att locka håret nu bara för att gör nått typ....







Tyson sov hos mej inatt, och de händer inte varje kväll, sötnöt


ska hämtan' nu och tvinga han sova här igen





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela