When we collide we come together

Publicerad 2010-03-29 18:50:28 i Allmänt,





En dag avklarad och tre kvar nu. Engelska nationella fick vi tillbaka och VG på det, nöjd. Väldigt nöjd.
Annars var engelskalektionen ganska oseriös och jag försökte jobba på men ofta blev det larv med Magnus och Anton. Alla dessa ljud Philip har på sin iphone...
Annars lunkade väl denna dag på och avslutade det med livräddning på idrotten och en dramatisk historia av Jerry.



Nu är mamma och pappa på föräldrarmöte om spanskaresan så vi får se vad dom kommer fram till...

Jag själv ska väl pluga på spanskaprovet..... finner inte viljan bara... därför plattar jag håret för att ha nått "viktigt" att göra och sedan planerar jag att fortsätta läsa Marilyn Mansons självbiografi som jag fick låna av Marc.
"Uuhh Sanne fick låna en emo-bok av sin emo-bror!" Nej. Vill bara veta lite mer om denna märkliga Marilyn.
Läste cirka 20 sidor igår och den är mer som en skräckbok... Fyfan hans barndom var hemsk, inte konstigt att han är som han är.






Jaaajaa nog om det hejs svejs på er


Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-03-29 22:35:10

Sanne, du får la ge philip blickeN... ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela