When my heart was high

Publicerad 2010-03-07 22:53:07 i Allmänt,





Pluggat ganska mycket idag ändå men tiden spenderades mer på musik och att gå in till mamma och somna där med Tysons tass i min hand. Naaaww!
Sen har jag velat slå sönder tvn när pappa sitter och kollar på vasaloppet med hög volym när kommentorerna skriker "nuuu nii! NUUUU KOMMER............dom runt kröken och HAAAR CIRKAAAAA......7 km kvar...."
SLUTA SKRIK I ONÖDAN FÖRFAN!





Vet ni? Jag har börjat smyggilla ryckningarna. Ibland kittlas dom så mycket så då är dom inte irriterande.
Fast visst, sen får jag ju dom där utbrotten och ser mej själv i rullstol om 20 år.





Sen ska jag boka in en eftermiddag till simning och kanske solning i veckan. Och efter ska jag kommer hem som värsta livsnjutaren och inte ha några läxor att göra utan bara sväva in till tvn och bli sådär härligt trött efter man har simmat. Guuuud så gött ni!





Dags för att sova, cimon väntar likzzzom



Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-03-08 20:39:01

vafan sanne!

kajan körde ju vasaloppet! såg du inte det? :D

hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela