Well I'm not your baby

Publicerad 2010-03-29 22:13:57 i Allmänt,






Försökte med spanskan, insåg att jag hade en lååång väg till att kunna allt.
Fyllde på med glass men den hjälpte fan inte det heller.


Tvingade mej att skriva på spanska-resan-lappen och inte vara rädd för att bo hos främmande spanska cowboys med maracas. Nää nu tänkte jag ju på mexikaner? Mjaa...
Ähh tror de kommer bli riktigt kuligt och det där kan jag fan inte missa.


Soooooooft jaaaaoo





Tråkigt (naaat) att jag måste ställa in min tandläkartid för att laga hål om vi drar 17 maj höhööö



Dax att läsa lite i boken och sen får vi se för konstiga drömmar de bjuds på inatt.
Igår drömde jag om att hela nian hade idrott och folk började kasta mina latte-glas på varandra och när jag fick på mej dom började jag inte blöda. Det blev tyst. Jag slog t.o.m ett latte glas på mej själv.
Sen gick jag till alla 9B killar och suckade djupt. Gav en besviken blick till Oscar. Och säger...
"De är så att.... suck.... jag är en vampyr..."

Tydligen var inte det så coolt så jag får dryga kommentaren av Linus "Jaha varför?"
Då blir jag arg och säger "För jag blev biten kanske!!??"

Sen drömde jag om att jag dejtade han i All-American-Rejects. Det var fint!
Sen spelade vi in en musikvideo som var riktigt kinky







Okeeeeeej godnatt på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela