Uj uj uj

Publicerad 2010-03-30 21:56:05 i Allmänt,



Hola!




Spanskaprov imorgon och jag har laddat som fan. Näääääj nu ljuger jag!


Gick hem med Sanna i solskenet och pratade om allt mellan himmel&gjord. Fan vad hon är bra!
Gick ut med Tyson när jag kom hem och njöööt av solen, sen öste spanska.
Då började tröstätandet, två bullar, juice, choklad och salami (fan vad salamisarna är goda, dom vi sålde!)


Sen smög jag till mammas&pappas sovrum och la mej bredvid Tyson. Och somnade.
Sen vid sju tog jag tag i mitt liv igen.....



Nu kan jag alla jävla verb men glosorna? Eeehh har inte haft tid med dom för jag har råpluggat verb!!!
Baaaajs på spanska!



Vänta nu hände nått skit roligt........ hahahahahha åååhh printa på dirren!
Linus skulle visa sina spanskaskills och kom med detta





Google translate <3





Nehepp nu ska jag väl kolla igenom glosorna och tro att jag ska kunna dom på en halvtimme HA HA HA




Skulle va gött att softa i Egypten som Angelika nu tiiieeep

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela