Sweet Disposition

Publicerad 2010-03-03 22:03:00 i Allmänt,



A moment, a love
A dream, a laugh
A kiss, a cry
our rights, our wrongs
A moment, a love
A dream, a laugh
A moment, a love
A dream, a laugh




Halkade för första gången idag. Precis när jag hade gått över från preem så slinter de.
Men hann inte få så ont innan jag halvsprang in till mej innan någon skulle se mej.
Efter skolan har jag pratat med mammsen om den negativa anda vi har i spanska gruppen och om Tyson.
När vi satt där och prata kom han och la sej under min haka. Naaawww!


Nu har jag jallafall börjat med filmrecensionen även fast det är så jävla svårt att slita sej från alla låtar från filmen. Galet bra!


Nu har jag tråkigt så vi kör på en lista tyckerjaaa



Humör: Faktiskt väldigt glad. Bra musik=glad Sanne
Dagens roliga händelse: Armbanden kom idag!!! Håltimmen som spenderades med Angelika och Isabelle
Dagens tråkiga händelse: Njaa vet inte? Typ the fight på spanskalektionen idag? + att jag halkade
Vem i familjen pratade du sist med? Mammsen!
Hur många syskon? Två brorsorrrr
Vem står dej närmast? Skulle kunna skriva en novell om detta... Nee men dom står mej riktigt nära på två väldigt olika sätt. Marc och jag har blivit med nära nu på sista tiden. André och jag glider isär o tvärtom varannan dag så det är svårt att veta med han. André bor här så vi pratar ju oftast och larvar oss mest (eller är osams) men när Marc är här blir det mest deep talk med han. Som sagt, skit svårt att svara på.
Har du en farmor? Jaa
Har du en faster? Jaa men träffas jätte sällan nu
Vad ser du fram emot nu? Angels blablabla, påsklov gotland, vår, vårskor, vårjacka
Vad är du mest nöjd med ditt yttre idag? Håret helt klart. Mitt hår, vad skulle jag göra utan det?
Dagens pinsamma händelse? Halkningen helt klart!
Vad vill du just nu? Sluta nian. Spyr på blåklint snart. Inte klassen, men skolan
Vad ska du göra nu? Lyssna klart på låten och tacka för dagen och sova



Blev som julafton idag!


Trodde dom inte skulle va så stora men....stora armband är fint
Bara lite irriterande med allt skramlade av armbanden...





Honeyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela