SimmarN

Publicerad 2010-03-10 20:11:04 i Allmänt,


And I wonder where she will end up







Trippade till lundbybadet direkt efter skolan med tankarna, neej Sanne du är inte mobbad som går dit själv.
När jag nästan är klar och bara ska sätta upp håret så....



Tabbe nr 1: en liten flicka sitter där inne och har glömt att låsa... jag blir rädd och får ur mej OOOOJJ! förlåt....



Kommer ut och börjar simma direkt. När jag kommer ner till det grunda efter några gånger ropar en tjej till mej, och jaaa jag ser att hon är något av förståndshandikappad

Tabbe nr 2:


Hon: HÄÄÄJ!
Jag: hej....
Hon: KLOCKAAAAN!?
Jag: ähm fem i fyra..

Hon tittar bort och lyssnar inte på mej.
Sen tittar hon på mej igen

Hon: Klockaaaan och pekar på armen (ni vet så man pekar på klockan)
Jag: Klockan är FYRA, klocka finns där *pekar*
Hon: Nee.... och börjar göra teckenspråk

Då fattar jag äntligen och känner mej skit dum

Jag: eh ahh.. pekar på klockan igen

Hon går därifrån...

Sen kommer jag på att jag hade kunnat göra 4 med mina fingrar och skäms



Simmade i en halvtimme, bastade lite och solade hann jag med också.
Vad somrigt allt det där låter.... gör det lite mer somrigt, gick hem med solen i ögonen, med öppen jacka och inga vantar. Dääh ni!




Nu blir det nog ett true blood avsnitt men först ska jag byta om till min snobben pyjamas jag fick av mamma igår........ sweet girl








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela