Sådär

Publicerad 2010-03-04 22:03:06 i Allmänt,





Nu har jag äntligen ramlat ner i min säng. Och nu stängde André min dörr... Jaa vi har ju inte samma musiksmak. Gött de



Gooosh vad den här veckan har gått snabbt! Sköönt för jag vill att veckorna ska glida till våren.
Soooft dag som spenderades mest i mediateket. Conny blir konstigare för varje lektion, och luktar med illa.


På idrotten blir klassen till krigare istället. Jerry skulle inte låta oss köra basket för vi blir så jävla vinnargalna.
Jag kan inte säga att jag är oskyldig men vi blir galna när vi får en basketboll imellan oss!


Efter idrotten torkade Moa och jag oss med papper, inga handdukar, inga konstigheter.
Sen trippade vi ner till Gusto. Galet hur jag trivs där. Med min Moa också.
Pratade om killars frisyrer genom åren, klassfester, skolavslutning, hur klassen har förändrats genom åren, tillbaka till killar med vax i håret när dom har snaggat, dumma hjärtkrossartjejer och Lena Willim.
Vi kom inte därifrån förren vid sju men det var möösigt. Moa är myyysig!


Hann precis äta lite mat och sen bänka mej framför Vampires Diaries, vaaad spännande det va idag!



Näää ska nog bädda ner mej nu och peppa för matte imorgon. Hatar Mujo.
Men älskar fredagsmyyyys!












Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela