såååå tråkig måndag

Publicerad 2010-03-22 21:57:27 i Allmänt,




Började dagen med lång frukost framför the voice och ös med pappas musik i bilen till skolan.
Pappa har blivit besatt av spotify och smyger iväg upp till verkstaden och skyller på att han bokade gotlandsbiljetter, i cirka tre timmar... gölliga pappsen!

Blev skitledsen när jag såg att nästan hela klassen inte hade nian-tröjorna när jag kom med hela dressen.
Fick ångest och andningsbesvär när jag såg detta, fan ni vet ju hur svårt det är för mej med mjukisar offentligt!
Men tråkmåndagen blev lite mer mysmåndag och vi fick tårta av Zara födelsedagsbarnet. Ännu bättre måndag!



Sen måste jag skryta om mina fotbolls-skills. När bollen kom stenhårt emot mej blev mitt huvud stumt och kroppen gjorde en impuls. Jag vände mej om och tog emot bollen på ryggen. Japp, det gjorde skit ont. Och jag gjorde om det en gång till. Också en med magen. Tog emot bollarna på ryggen just för att det gör så jävla ont när de piskar i magen. Smart lösning sanne.





Efter all plugg har jag belönat mej med ben&jerry och en lång dusch, mmmm lena ben!

Och jag behöver klasstjejernas hjälp nu, ska göra en skiva till klassfesten och säg till vilka favvisar ni vill ha med, gamla som nya!!!
Här är min partyyylista men vilka ska jag ha med?

känner på mej att klassfesten kommer bli så jävla bra av många olika anledningar...höhö




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela