red light eyes

Publicerad 2010-03-15 21:55:33 i Allmänt,






Nu skulle jag egentligen plugga på engelska. Men nej, jag bara kööör på nationella imorgon
Mjaaa kör på den vanliga ursäkten, ska ju ändå gå handel så jag behöver inte plugga HA!




Direkt efter rövskolan(hatar måndagen) så begav sej matilda och jag till gusto
och satt där till åtta. LÖÖÖÖÖÖÖÖVE IT!!!!!
älskar snickerskakan, älskar latten, älskar matilda, älskar att hon säger dom rätta grejerna, älskar musiken i gusto, älskar stämningen där



hatar att vi inte såg att det va is och vi gick i en stor vattenpöl....








Näää nu fick jag ont i höfterna och ryggen så jag ska nog lägga mej i fosterställning och läsa bloggar.... mitt hår är äckligt fast jag duschade igår kväll.... japp då vet ni






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela