men tjaaaa

Publicerad 2010-03-31 21:11:43 i Allmänt,





Sådärjaa! Nu har jag väl ändå nästan allt packat och klart.
Och hur skönt är de inte att fixa håret kvällen innan?
Kom på mej själv att spraya håret, då gick jag för långt...



Jajaaa, spanskaprovet gick sådär. Semzt på att skriva texter.
Men Eliza är snäll ändå fast jag är dålig.



Jahopp. Mitt msn spelar mej spratt bara för att becca skickade virus och jag gick på den lätte och tryckte på det...
Så nu blippar allting upp och ner.... kul ....






Jallafall. Efter skolan blev det att åka till secondhand med Mois men de hade inte öppnat än så jag blev bjuden på hålet i väggen. Sneeel moiz mammaaa. Sen på secondhand så fyndade jag en as nice ring. Ynka 25 spänn!






Yeaaaahh fyndA^




Nehe nu startar jag om datan för cp msn ger sej inte och alla blir galna på mej...




Vem vet kanske sista inlägget innan jag åker så ha ett gött påsklov medan jag softar på Gotland!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela