Just det

Publicerad 2010-03-26 16:56:06 i Allmänt,





Var hos tandläkaren idag.....



Och jag har blivit av med hål-i-tänderna-oskulden. Mitt första hååååål :(


Dock inget stort hål men det kommer behövas bedövning SPRUTA och plast



Negativ till: Sticket av sprutan, alla dessa historier om denna spruta man har hört om idag


Positiv till: Vara bedövad i några timmar och bara kunna le på ena sidan. Det ser så galet kul ut!!!




Inlägget innan sa jag att jag skulle ta tag i mitt fixande.... mjaaa... har fått på mej en tröja jallafall





I Love London tröjaaan!!!!
Det ni inte ser är att den har krymt så den nästan är en magtröja, fy på london-killen i marknaden jag köpte den av





Väntar tills Moa kommer, då kommer jag ta tag i det

Till dess, ska jag hoppa i min säng och sjunga till min-och-cimon-låten



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela