I'm still an animal

Publicerad 2010-03-06 11:31:41 i Allmänt,




I change shapes just to hide in this place
But I'm still I'm still an animal
Nobody knows it but me when I slip, yeah I slip
I'm still an animal






Nu ska jag fixa meej inte snabbt sen ska mamma pappa o jag åka in till Linköping en snabbis för jag är riktigt nyfiken på det nya vintaget som har öppnat där. Blir att se lite halv sliten ut idag, sköööönt.
Sen klagar Ellen på att jag härmar hennes favvislåtar... känner att jag har fått massa påhopp nu...
Okej Ellen, Animal är min favvis låt nu och den tog jag före dej! :D





Tjingeling på er!









snart vår!

Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2010-03-07 17:29:05

haha okej, den förtjänade jag :)

det är bara det att jag googlade den där animal,eller tja, spotifyade den, och nu.. jaa.. jag kan inte sluta lyssna på den..och nu har jag liksom köpt en tröja som det står animal på och har brännt ut låten på skiva... x 20..



haha ne jag skoja :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela