I might steal your clothes and wear them if they fit me

Publicerad 2010-03-14 21:53:17 i Allmänt,







Vilken söndag! Har knappt lämnat mitt rum, stormtrivs här i sängen.
Gjorde lite läxor och sen blev det glass och the sims.
Gillar att belöna mej med the sims...har som en regel att jag bara får köra the sims när jag är duktig


JAG FICK TVILLINGAR!!!!!! FÖRSTA GÅNGEN!!!!!



Det tråkiga va bara att jag förvänta mej att jag skulle få bara en unge och lämna min man för han är Skönköpings casanova. Så nu fick tvillingarna och "jag" dra därifrån och flytta till ett jätte fint hus!
Alice och Isabelle kommer trivas där i deras rosa rum ohjaaa




okej nu räcker det med the sims




Hade mööösigaste lördagen med moa, angelika, issa och ida!
Vi fixade till mat, både potatisgratängen och köttet blev lite halvmisslyckade men min discougn är lika cool för det.
Sedan laddade vi om och åt upp all godis till Melodifestivalen. ANNA!!♥♥♥ Vafan såg inte Salem glad ut när han fick tolvor? Otacksamma krulltott!
Vi hann också med Bruce den allsmäktige innan alla trippade hem och jag blev ensam.....














Nu ska jag duscha så jag för en gång skull slipper spendera det på sovmorgonen, vi kör på det hejs svejs







Nostalgibilder♥

Imorgon fika med denna mört!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela